Stručni skup za
magistre farmacije

15. – 17. 9. 2022.

Hotel Falkenstainer
Iadera Petrčane

O skupu

Ovogodišnja Poslovna abeceda, kako i njen naziv kaže, ide u korak s vremenom. Poznata izjava Petera Druckera, čija su djela pridonijela filozofskim i praktičnim temeljima moderne poslovne korporacije: „Sve što znamo o budućnosti je da će biti drugačija.“ danas ima još više značaja. Promjene na svim životnim poljima događaju se ubrzano. Upravo zato na jedanaestoj Poslovnoj abecedi kroz tri tematske cjeline diskutirat ćemo o promjenama koje nam slijede: ulazak Hrvatske u eurozonu, uvođenje sustava praćenja ishoda liječenja u javnim ljekarnama te digitalizacija u farmaceutskoj industriji.

O ulasku Hrvatske u eurozonu priča se već neko vrijeme, a sam prijelaz iz hrvatskih kuna u euro sve je bliži. Europska komisija i Europska središnja banka objavile su konvergencijsko izvješće u kojem stoji da je Hrvatska spremna za uvođenje eura 1. siječnja iduće godine. Što za Hrvatsku i hrvatske građane znači biti 20. zemlja sa zajedničkom valutom? Kakve će se točno promjene dogoditi, kakve koristi imamo od uvođenja eura i što nam je činiti samo su neka od pitanja o kojima će se raspravljati u prvom dijelu Poslovne abecede. Detaljnije će se raspravljati i o dvojnom optjecaju koji nas očekuje, izdavanju računa, ugovorima definiranima u kunama, kao i o brojnim drugim prednostima i nedostacima  uvođenja eura kao službene valute.

Korištenje potencijala ljekarne kao izlazne točke lijeka u zdravstvenom sustavu koji će se provoditi u sklopu Nacionalnog plana oporavka i otpornosti kroz projekt „Uvođenje sustava praćenja ishoda liječenja izvanbolničkih pacijenata s naglaskom na kronične pacijente u javnim ljekarnama“  druga je tematska cjelina ovogodišnjih predavanja. Provedba ovog inovativnog projekta omogućit će prikupljanje vrijednih podataka koji otvaraju vrata prema sustavnijem planiranju, praćenju i vrednovanju isplativosti farmakoloških intervencija i ljekarničkih usluga. Ulaganjem u inovativne projekte Hrvatska može jačati svoj potencijal i osigurati rast gospodarstva.

Treća važna tema stručnog skupa je digitalizacija i korištenje društvenih mreža, kao i optimizacija web stranica i sadržaja u farmaceutskoj industriji. Razvoj digitalnih kanala komunikacije više nije rezerviran samo za digitalne agencije i kompanije srodne odnosima s javnošću i marketingom već počinje biti sve više zastupljen u farmaceutskoj industriji. Biti u korak s vremenom znači biti otvoren prema novitetima i implementaciji istih u svrhu općeg napretka.

Teme

Ulazak Hrvatske u eurozonu

Uvođenje sustava praćenja ishoda liječenja u javnim ljekarnama

Digitalizacija u farmaceutskoj industriji

Predavačice

Ana Zorić

Ana Zorić je diplomirana pravnica sa preko 12 godina radnog iskustva u državnoj upravi na različitim pravnim poslovima. Od sredine 2016. godine bila je savjetnica, a potom i glavna savjetnica potpredsjednika Vlade i ministra financija, a 11. veljače 2021. imenovana je ravnateljicom Uprave za gospodarstvo i financijski sustav u čijem su djelokrugu rada između ostalog i poslovi vezani za izradu nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa područja bankarskog sustava i financijskih tržišta, uključujući tržište kapitala, ali i sustav osiguranja, obveznog osiguranja i reosiguranja. Uz navedeno, Ana je odlukom Nacionalnog vijeća za uvođenje eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj održanoj 31. prosinca 2020. imenovana glavnom koordinatoricom Koordinacijskog odbora za zakonodavne prilagodbe. Ovaj je Koordinacijski odbor zadužen za nadziranje aktivnosti povezanih s usklađivanjem nacionalnog zakonodavstva za uvođenje eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj, a uz pripremu tzv. krovnog zakona o euru, zadužen je i za provedbu drugih zakonodavnih aktivnosti koje će se odvijati s ciljem pune prilagodbe važećeg zakonodavnog okvira prije uvođenja eura.

Maja Bešević Vlajo

Maja Bešević Vlajo, CFA, ima više od 16 godina iskustva na domaćim i stranim tržištima kapitala. Uspješnim polaganjem svih potrebnih ispita 2015. je ostvarila pravo na korištenje CFA titule te je trenutno na 3. godini doktorskog studija Ekonomskog Univerziteta u Ljubljani.

Karijeru je započela u Abacus brokerima kao analitičarka te je nastavila u Podravskoj banci kao voditeljica odjela upravljanja imovinom. Osim tržištem kapitala, kroz godine se bavila i poslovnim savjetovanjem te je tijekom rada u N3 Capital Partners uspješno zaključila transakciju preuzimanja Ljubljanske burze od strane Zagrebačke burze. Maja se u Podravsku banku vratila 2019. i otad vodi Sektor razvoja i investicijskog bankarstva.

Od 2017. do 2019. Maja obnaša dužnost članice nadzornog odbora SKDD-a. Od 2019. predaje na MBA studiju Zagrebačke škole ekonomije i menadžmenta, a 2021. postaje predsjednica CFA Udruge Hrvatska.

Ana Soldo

Predsjednica Hrvatske ljekarničke komore Ana Soldo, mag. pharm., rođena je 22. rujna 1979. u Mostaru. Diplomirala je 2003. godine na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Zaposlena je “Gradskoj ljekarni Zagreb”, a na funkciju predsjednice Hrvatske ljekarničke komore izabrana je 10. lipnja 2017.

Doris Vukšić

Dr. sc. Doris Vukšić, voditeljica strateških komunikacija u digitalnoj agenciji Human, više od 10 godina radi na promociji inovativnog poduzetništva kroz mjere financiranja projekata malog i srednjeg poduzetništva te pruža znanstveni doprinos brendiranju inovativnosti iz područja informacijsko-komunikacijskih znanosti. Doktorirala je komunikacijske znanosti na poslijediplomskom interdisciplinarnom sveučilišnom studiju Komunikologija, iz područja društvenih znanosti i polja informacijskih i komunikacijskih znanosti. U Humanu je prvenstveno zadužena za privlačenje investicija kroz fondove rizičnog kapitala, stratešku komunikaciju agencije te savjetovanje klijenata na području brendinga.

Jasminka Vugec Mihok

Jasminka Vugec Mihok, sveučilišna magistra kliničke farmacije s 15 godina iskustva u ljekarništvu i desetogodišnjim iskustvom u izdavaštvu. Tijekom svoje profesionalne karijere sudjelovala je u brojnim projektima, inicirala i deset godina vodila prvo Savjetovalište u ljekarni za osobe sa šećernom bolesti. Jedan je od koautora „Priručnika za samoliječenje“, suradnica u izradi Hrvatskog ljekarničkog kompetencijskog okvira, članica uredničkog odbora glasila Hrvatskog društva za kliničku farmakologiju i terapiju „Pharmaca“ i izvršna urednica magazina „Pharmabiz“. Autorica je brojnih predavanja i tečajeva trajnog usavršavanja za magistre farmacije te čest pozvani predavač na skupovima zdravstvenih radnika različitih profila.

Za izniman doprinos razvoju ljekarničke struke dodijeljena joj je Diploma Hrvatskog farmaceutskog društva, a za unaprjeđenje sigurnosti pacijenata –  Priznanje Hrvatskog društva za sigurnost pacijenata. Od 2021. godine zamjenica je predsjednice Hrvatske ljekarničke komore.

Barbara Slade Jagodić

Barbara Slade Jagodić vlasnica je tvrtke za SEO i content marketing SLADE, s više od 20 godine iskustva na području online komunikacije.

Bila je jedna od prvih web novinara u Hrvatskoj, prva web urednica Jutarnjeg lista, jedna od prvih community menadžera u Hrvatskoj, a prvu nagradu struke za content marketing u Hrvatskoj dobio je njezin projekt.

Nakon rada u medijima, dugi niz godina radila je kao stručnjakinja za digitalni marketing te brand PR menadžerica u Agrokoru nakon čega prelazi u samostalne vode gdje njezina  SEO agencija pomaže klijentima da podignu vidljivost svoje web stranice, troše manje novca na oglase, a  pritom više zarade.

Iza sebe ima dugačak popis tvrtki i projekata na kojima je surađivala, a specijalnost su joj launch kampanje, izgradnja brandinga i podizanje vidljivosti tvrtki na web medijima u nizu branši, od kozmetičkih i farmaceutskih preko gastro pa do turističkih.

Bojana Janjanin

Diplomu magistre farmacije na Farmaceutsko-biokemijskom fakultetu u Zagrebu Bojana Janjanin stekla je 2020. godine, a iste godine zapošljava se u Prima Pharminoj ljekarni u Rijeci. Unatoč kratkoj ljekarničkoj karijeri, već je ostvarila zapažene uspjehe od kojih se ističe Instagram profil @bo_ljekarna putem kojega na zanimljiv i pristupačan način educira preko 6300 pratitelja o raznim farmaceutskim temama, od pravilne primjene lijekova, preko zanimljivosti iz svijeta farmacije do rušenja mitova o farmaciji i slike farmaceuta kao pukih prodavača. Postojeća znanja stečena na diplomskom studiju odlučila je proširiti dodatnom edukacijom u području ljekarničke skrbi pa 2021. godine upisuje specijalistički studij Kliničke farmacije u Zagrebu. Od svibnja preuzima ulogu voditeljice ljekarne, što joj pruža dragocjenu priliku za stjecanjem novih vještina u samostalnom vođenju poslova.

Ena Rajić

Ena Rajić je spoken word pjesnikinja, satiričarka i poduzetnica. Spajajući izvedbenu umjetnost i poduzetništvo u posljednjih je 8 godina producirala preko 200 videofilmova, pokrenula VIDEO START online program i održala desetke spoken word poetry nastupa. Autorica je zbirke poezije “Razmrljane boje nevremena” i vlastitog spoken word poetry showa “Pseudočovjek”, a najznačajnije izvedbe dosad ostvarila je u Ujedinjenim narodima i na TEDx-u.

Predavanja

Operativne pripreme u procesu uvođenja eura kao službene valute u Republici Hrvatskoj, Ana Zorić, dipl. iur., ravnateljica Uprave za gospodarstvo i financijski sustav, Ministarstvo financija Republike Hrvatske

Utjecaj uvođenja eura na gospodarstvo i građane, Maja Bešević Vlajo, CFA, izvršna direktorica Sektora razvoja i investicijskog bankarstva Podravska banka d.d.

Hrvatska – inovativna zemlja: mit ili stvarnost?, dr. sc. Doris Vukšić, voditeljica strateških komunikacija u digitalnoj agenciji Human

Farmacija i društvene mreže: kohezija u svijetu lažnih informacija, Bojana Janjanin, mag. pharm., voditeljica ljekarne Prima Pharme u Rijeci

SEO marketing ili Kako privući kupce u trenutku kad imaju potrebu za vašim proizvodom, Barbara Slade, mag. struke engleskog i talijanskog jezika, vlasnica tvrtke za SEO i content marketing SLADE